Un Craciun pentru fiecare.

Craciunul pentru mine e o sarbatoare frumoasa,plina de emotii.Si in ziua de azi primesc cadouri sub brad si pur si simplu ador.Imi plac surprizele,imi place cand primesc ceea ce vreau.Insa stau si ma gandesc.Eu primesc ce vreau mereu(nu chiar mereu) insa sunt atatia copii care din nefericire nu au parte de un Craciun fericit.Au parte de un Craciun fara cadouri deoarece parintii nu au banii suficienti pentru  a le cumpara ceva,au parte de un Craciun fara lumina;fara lumina deoarece sunt sute de familii care nu au curent.Au parte de un Craciun in care ei sunt inca bolnavi si nu se mai fac bine,au parte de un Craciun pe care eu nu mi l-as dori niciodata.
Si stau si ma gandesc cat de nerecunoscatoare pot fi fata de  Dumnezeu pentru ca nu Ii multumesc pentru tot ce imi ofera.Ba ma mult mi s-a urat cu atat bine.Sunt nemultumita in tot ce ma priveste.Dar mi-am propus sa schimb atitudinea asta urata,sa o inlocuiesc cu una pe care trebuia sa o posed de mult.
 Dar niciodata nu e prea tarziu.Doar uneori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu